Tuesday 17 May 2016

MANICURE PEDICURE DI RAWANG, RAWATAN KUKU DI HULU SELANGOR,MANICURE PEDICURE DI BUKIT SENTOSA , MANICURE PEDICURE DI BUKIT BERUNTUNG, RAWATAN SPA PEDICURE DI RAWANG, SPA PEDICURE DI RAWANG, FOOT EXFOLIATION DI RAWANG, FOOT BATH DI RAWANG

dapatkan rawatan kuku tangan dan rawatan kuku kaki di spa nnaha wellness spa.spa terletak di bukit beruntung.. rawatan kaki dimulakan dengan rendaman kaki menggunakan himalayan rock salt dan seterusnya kaki di gosok2 dan disental dengan skrub bagi menanggalkan sel2 kulit mati.. dengan menggunakan alat khas kulit mati pada tapak kaki di buang lalu di gosok lagi menggunakan foot smoother... kaki di sapu masker kaki... seterusnya rawatan kuku dilakukan... rawatan termasuklah memotong kuku, membentuk kuku,menolak kutikel, memotong kutikel,melembutkan permukaan kuku yg tidak sekata serta mengilatkan kuku... ini adalah salah satu proses rawatan spa kaki.. untuk rawatan kaki biasa lebih tertumpu pada rawatan kuku.. untuk rawatan kuku tangan juga lebih tumpuan kepada mencantikkan kuku tangan.
bagi yang ingin sentiasa mencantikkan kuku,amat digalakkan melakukan rawatan kuku sekurang2nya sebulan sekali bagi rawatan kuku kaki dan 2minggu sekali bagi rawatan kuku tangan..
hubungi no nnaha wellness spa sekarang untuk tempah temujanji
+60176166632 (whatsapp)
NNAHA WELLNESS SPA,
27-1,JALAN ADENIUM 2G/6,
PUSAT PERNIAGAAN ADENIUM,
BUKIT BERUNTUNG,48300, RAWANG,SELANGOR.

No comments:

Post a Comment